Tuulintupa - TuuliStuga

Friday, November 30, 2007

New Mexico, USA....

... tulee tällaisen huivin uudeksi kotipaikaksi!

Ei juuri tämän huivin, joka on kuvassa, mutta samanlaisen. Työkaveri tilasi. Hän antaa sen joululahjaksi sukulaistädilleen. Olen aivan otettu....

Vihdoinkin perjantai-ilta. Viikko on ollut sekä työntäyteinen että vaativa kaikin puolin. Huomenna menee koko päivä jalkapallon merkeissä, leivoin juuri kakun turnauksen kahvilaan, jossa olen apulaisena pari tuntia iltapäivällä. Kokopäiväturnauksen takia en pääse Tukholman suomalaisen koulun joulumyyjäisiin ja olen siitä hieman (mutta vain hieman!) pahoillani. Itse teen valintani ja lähden sittenkin mieluummin katsomaan ja kannustamaan Tyttären peliä - ja myymään kahvia....


5 Comments:

  • Sun neulomistahti ei ole paljoa hiljentynyt vaikka aloitit työt, mistä niitä tunteja löysit vuorokauteen lisää,kaunis on tuokin huivi.

    By Blogger katariina, at 11:20 PM  

  • äh, bloggeri on uusinut nimi juttua siis minähän tässä olen ja tuon ylläolevan kirjoitin..

    By Anonymous Anonymous, at 11:22 PM  

  • siis catariina nuomolemmat kirjoitti.En osaa muuttaa nimeä oikein.

    By Blogger Catarina, at 11:26 PM  

  • Heips
    Minun gladiolukset kukkivat vaaleankeltaiseta valkoista punaista, äärettömän myöhään pakkaset veivät kukat. Nuppuja oli vaikka miten paljon. Olet uskomattoman tuottelias miten organisoit kaiken. Taidat olla äärettömän kurinalainen, toisin kuin minä. Naputtelen vaikka olisi siivottava raivattava kaappeja jne. Terveisin Salomea (hiisi tuo blogger tili ongelma)

    By Anonymous Anonymous, at 7:48 AM  

  • Olen ollut kuukauden verran voimien keräystauolla.En ole juuri vilkaissutkaan koneeseen päin.No,nyt alkaa sisäinen kaamokseni väistyä ja kiertelen suosikkiblogeissani.-Kaunis huivi.Mielenkiintoisen näköistä lankaa olet siinä käyttänyt.-Oikein hyvää adventtiaikaa Sinulle ja voimia arjen pyöritykseen.

    By Blogger famu, at 2:13 PM  

Post a Comment

<< Home