Tuulintupa - TuuliStuga

Saturday, November 17, 2007

20-vuotislahja

Olen ollut saman yhtiön palveluksessa 20 vuotta ja sen kunniaksi saan valita lahjan. Mitä vanhemmaksi tulee sen vaikeampi on keksiä lahjaa, ainakin sen hintaista kuin yhtiön policy määrää. Ei siis millään pikkurahalla, muttei myöskään isolla.
Minä lähdin kirjakauppaan ja sieltä tarttuivat mukaan nämä kolme kirjaa:


Seuraavaksi menin tietenkin lankakauppaan ja sieltä pääsivät nämä kerät uuteen kotiin.

Marks & Kattens Sarek.
Tähän mennessä olen käyttänyt vasta osan lahjarahoista, joten maanantaina on tarkoitus mennä toiseen lankakauppaan ja ostaa erästä tiettyä lankaa, jota olen vain käynyt hipelöimässä aikaisemmin.
Tänään paistaa aurinko pitkästä aikaa! Pesukoneessa huopuvat lapaskuun kolmannet lapaset ja tiedossa on hiljainen ilta Miehen kanssa. Poika on kaverin luona koko viikonlopun ja Tytär lähtee viettämään yhteisiä 18-vuotissynttäreitään omien kavereidensa luo.

3 Comments:

  • Ihanaa, että saat valita lahjasi itse! Lanka ja kirjat peittoavat tylsät rannekellot mennen tullen. :-)

    By Anonymous Anonymous, at 5:07 AM  

  • Voi kuinka ihanaa. Ihania ostoksia olet saanut tehtyä. Minulla tuli 13 vuotta saman työnantajan palveluksessa, kymmenestä vuodesta sain "kirkon avaimen" ja kunniakirjan.

    By Anonymous Anonymous, at 5:40 AM  

  • Onnea työvuosille. Mukava ja huomaavainen työnantaja sinulla. :)

    By Anonymous Anonymous, at 12:03 PM  

Post a Comment

<< Home