Tuulintupa - TuuliStuga

Sunday, December 30, 2007

Olin alennusmyynnissä....

... tyttären kanssa läheisessä ostoskeskuksessa. Parkkitaloon oli jonoa jo sadan metrin päästä, joten jätin auton vapaaehtoisesti ulos. Minulla oli tavoitteena ostaa niin tavalliset farkut kuin nykyisin voi, Tytär lähti makutuomariksi. Olin varautunut 2½ tunnin keikkaan, mutta arvatkaapas kuinka kävi? Heti eka kaupasta löytyi housut yhdellä sovituksella ja hyväksyttävään hintaan. Myös makutuomari hyväksyi ne ja minun tavoitteeni oli selvä, olisin voinut vaikka lähteä kotiin samantien. Mutta koska olin maksanut parkkimaksun niin kiersimme ne pakolliset kuviot (H&M, Cubus, Gina Tricot...). Ja koska ei ollut enää mitään muuta tähdellistä ostettavaa niin Tytär löysi puseron huomisiltaa varten ja muutakin kivaa, lähinnä kosmetiikkaa.

Väkeä oli valtavasti ja kassajonot senmukaiset. Kadotimme toisemme parikin kertaa tungoksessa, mutta kännykät pelasivat. Kotiin palasimme molemmat tyytyväisinä.

Huominen ilta menee kotona omissa oloissa. Tytär lähtee Serkkutytön luo ottamaan uutta vuotta vastaan. Poika on kotona kahden kaverinsa kanssa, jotka tulivat jo tänään, ovat parasta aikaa asentamassa tietokoneitaan pelikuntoon. Rakettejakin näytti olevan repuissa.... Blogikoira ei vielä ole reagoinut paukkeeseen, joka on jo alkanut lähistöllä. Viime vuonna se nukkui pahimman räiskeen aikana, toivottavasti menee yhtä rauhallisesti huomisiltana.

2 Comments:

  • Aleissa miekin olen vähän pyörinyt ja tehnyt muutaman löydönkin. Ihanaa, kun löysit heti ne housut. Mukavaa Uutta Vuotta 2008 joko kuplilla tai ilman.

    By Blogger Vicki Li, at 10:04 PM  

  • Alet on jäänyt meillä väliin ja uusi vuosi ollaan kotona. Blogikoira on jo pelännyt viikon pauketta :)

    By Anonymous Anonymous, at 10:10 PM  

Post a Comment

<< Home