Tuulintupa - TuuliStuga

Sunday, September 18, 2011

Uusi kone!

Meillä oli töissä perjantaina arvonta: 32 kannettavaa tietokonetta, joiden teho ei vastannut työtehtävien tarvetta, sai uuden omistajan. Minä olin yksi niistä! Tämän kanssa täytyy hieman harjoitella, Linux Ubuntu on aivan uusi tuttavuus, mutta tähän mennessä olen todella tyytyväinen. Nopea ja yksinkertainen. Kuvien siirtoa en ole vielä ehtinyt opetella, en myöskään linkitystä, mutta asia kerrallaan.

Tänä viikonloppuna on ollut tavallista enemmän ohjelmaa. Eilen olin näyttelyssä ihailemassa ruotsalaisen Lars Wallenin tuotantoa. Hän on suunnitellut mm suurimman osan Melodifestivaalien (euroviisujen) esiintymisvaatteista + kaikkea muuta alushousuista hääpukuihin - arkea ja juhlaa. Osa todella, todella kauniita luomuksia. Kameraa ei saanut ikäv kyllä käyttää. Näyttelystä pikapikaa kahville Rosendalin puutarhaan. Harmi, etten ehtinyt kiertää siellä yhtään, kun oli jo riennettävä 70-vuotispäiville!

Meillä on ollut kaunis, aurinkoinen ja lämmin syksyinen viikonloppu. Tänään käänsin kompostin ja huomasin, että multa oli muhinut käyttökelpoiseksi ihan itsestään. Suurimman osan heittelin pensaiden alle ja haistelin samalla sen voimakasta tuoksua, aivankuin lupausta uudesta kasvukaudesta puolen vuoden päästä.

1 Comments:

  • Onnea arvontavoitosta:) Minulla ei olekaan kokemusta Linuxista.

    By Anonymous Marjut, at 10:31 PM  

Post a Comment

<< Home