Tuulintupa - TuuliStuga

Sunday, March 04, 2007

Sunnuntai-ilta - Söndagkväll

Koko päivä meni jalkapalloturnauksessa, tytöt saivat hopeaa todella jännittävässä finaalissa. Käsitöitä en ole tehnyt riviäkään ja toisaalta hyvä pitää välipäivä silloin tällöin. Taidan keskittyä lukemaan tuota perjantaina hankkimaani kirjaa. Huomenna alkaakin taas tavallinen arki, tämä viikko on meillä ollut hiihtolomaa koulusta sillä seurauksella että ollaan nukuttu aamulla pitempään ja menty nukkumaan illalla myöhempään. Viime yönä katselin kuunpimennystä ja selvästi se näkyikin, vaikkei ollut appelsiininpunainen niinkuin lehdissä povattiin.

Hela degen har vi tillbringat med fotbollsturnering, tjejerna fick silver i en jättespännande final. Handarbete har jag inte gjort alls och å andra sidan är det ju bra att ha en vilodag litet då och då. Undrar om jag inte ska koncentrera mig i boken jag skaffade mig i fredags. Imorgon börjar den vanliga vardagen igen, vi har ju haft sportlov denna vecka. Har alltså sovit litet längre på morgnarna och gått och lagt oss ännu senare på kvällarna. Inatt tittade jag på månförmörkelse som syntes klart och tydligt, fast inte appelsinrött som det stod i tidningarna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home