Tuulintupa - TuuliStuga

Friday, April 27, 2007

Neulatyynyjä - Nåldynor

Esittelenpä minäkin neulatyynyni, joita on yhteensä kolme. Vihreä päärynä on vanhin, ostin sen itse jostain ompelutarvikekaupasta monta, monta vuotta sitten. Punainen on nuorempi, sen olen myös itse ostanut, luultavasti kirpputorilta. Keltainen taas on se kaikkein rakkain ja myös käyttökelpoisin. Sen on jompikumpi lapsista tehnyt, kumpikin väittää omakseen enkä kuolemaksenikaan muista kumpi! Se menee pieneen tilaan, siihen sopii kaikki tarpeelliset neulat ja se on todella hellyyttävä!
Jag tänkte också presentera mina nåldynor, alla tre stycken. Det gröna päronet är äldst, det köpte jag själv på någon sytillbehörsaffär för många, många år sedan. Den röda dynan är yngre, den har jag också köpt själv, förmodligen på loppis. Den gula däremot är den käraste av alla och även den mest praktiska. Den har något av barnen gjort men jag kommer inte ihåg vem! Den tar minimal plats, rymmer alla nödvändiga nålar och är jättegullig!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home