Tuulintupa - TuuliStuga

Saturday, October 11, 2008

Oma koti kullan kallis

Täällä....
... näissä maisemissa ...
... 47-vuotiaat vaivaiskoivut keittiön ikkunan edessä, vietin syksyisen lomaviikkoni vanhempieni seurassa. Ihan totta, olen varttunut Alvar Aallon suunnittelemassa rivitalossa!

Rovaniemen kirjasto

ja Teatteri
Kyllä suomalainen arkkitehtuuri on kaunista - ei siitä mihinkään pääse.
Neuloin autossa säärystimet, sukat ja rannekkeet. Kaikki ovat kuvaamatta. Tarkoitus oli ostaa Létt-Lopia huovuttamiseen paikallisesta lankaliikkeestä. Järkytyksekseni kuulin, että sen maahantuotto on lopetettu!
Ensilumi satoi torstaina, mutta suli samantien. Blogikoira sai kuitenkin haistella outoa ilmiötä - en tiedä muistiko se mitään edellisen talven lumista.
Tämä päivä on mennyt raivatessa pyykkivuorta ja paikkoja siivotessa. Kumma, että pommi räjähtää aina, kun minä olen muualla.....






4 Comments:

  • Olipas kotoisia kuvia ja maisemia. Meillä on kirkastuvaa, kun sisko on päässyt hengityskoneesta pois, jihuu! Kaulassa on avanne eli puhuminen ei mahdollista, mutta tyttärensä mukaan ymmärsi kyllä kaiken. Pakko taas uskoa ihmeisiin! Miekin lähden käymään Roissa, kunhan siskon kunto edistyy.

    By Blogger Vicki Li, at 11:05 AM  

  • Ai että, olipa tutun näköisiä maisemia. Tuli ihan koti-ikävä vaikka olen asunu viimeksi Rovaniemellä 10 vuotta sitten. Kirjastossa tuli käytyä paljon, monta kertaa viikossa..

    By Blogger Tuulia, at 2:42 PM  

  • Minun arkipäivä maisemia, kirjasto kuin toinen koti!Nuo Alvar Aallon talotkin ovat tuttuja...
    Vaivaiskoivut sinä talon takana puistossa ovat mahtavimpia mitä olen nähnyt.

    By Anonymous Anonymous, at 7:57 AM  

  • VillaMokassa on vielä LettLopia, voisin sinulle hakea ja lähettää jos haluat.
    Kiitos siemenistä, ovat saapuneet perille.

    By Blogger seijap, at 9:16 AM  

Post a Comment

<< Home