Tuulintupa - TuuliStuga

Tuesday, November 21, 2006

Kylläpä takkuaa...

... ei langat tällä kertaa vaan nettimaailma. Ensin oli s-posti tukossa pari päivää, se aukesi eilen. Ja vuodatus ei hyväksy mun kommentteja, blogger kyllä. Ja suurin osa mun virtuaaleista blogiystävistä tuntuu olevan vuodatuksen vallan alla.
Laitan nyt tähän kuitenkin yhden ilouutisen: Rebekka on ilmoittautunut Anna hyvän kiertää -kampanjaan. Kiva! Nyt miettimään mitä keksin lähettää. Rebekka, lähetätkö mulle yhteystiedot s-postiin, onhan sulla osoite tallella? Mulla oli sun osoite vanhassa koneessa, joka sammui pari viikkoa sitten.
Ja toinen yhtä iloinen kommentti tuli Famulta: kaipailin virkkausohjetta lumihiutaleeseen ja hän lupasi lähettää Kauneimmat Käsityöt, siis koko lehden, jossa on ohje. Kultainen ihminen! Famu, olen lähettänyt s-postia, oletko saanut? On mennyt luottamus näihin virtuaaleihin kapistuksiin....

6 Comments:

  • Hei, laitan sinulle s-postia :)

    By Blogger muoriska, at 2:09 AM  

  • Vuodtuksen ongelmat alkavat varmaan olla selvinneet. Saa nähdä onnistunko kommentoimaan.

    By Anonymous Anonymous, at 3:14 AM  

  • Olit vieraillut blogissani. Joo, voin sen poron ohjeen laittaa toki. Ei ole vaikea virkata kun seuraa ohjetta. Olisiko mahdollista saada vaikka sähköpostia niin sinne laittaisin?

    By Anonymous Anonymous, at 7:20 AM  

  • Olit käväissyt blogissani ja kyllä oli kommentti onnistunut Vuodatukseen. Kiitokset vaan tsempistä, se kyllä piristi hirveän paljon minua :O) Tämä aamu tuntuu alkavan jo paremmin kuin edelliset, joten joskohan jotain saisin aikaiseksi tämän päivän aikana. Ensin kyllä toteutan tämän addiktioni ja surffaan vähän aikaa näissä blogeissa.

    By Anonymous Anonymous, at 10:34 PM  

  • Kokeilua vain,jos tulisi jo läpi.

    By Anonymous Anonymous, at 7:34 AM  

  • Läpi meni.-Tänään laitoin Sinulle postia tulemaan.

    By Anonymous Anonymous, at 7:36 AM  

Post a Comment

<< Home