Tuulintupa - TuuliStuga

Wednesday, June 20, 2007

Tallinnan tuliaiset - Souvenirer från Tallinn

Runsaudenpula, olin saada hepulin Sadamerketin kaupassa! Nämä pääsivät mukaan, harmittaa, että jätin yhden vihreän vyyhdin ostamatta, mutta sille ei enää voi mitään. Det var alldeles för mycket att välja mellan, jag höll på att få spader i Sadamarket! Dessa fick följa med och jag ångrar mig att jag inte tog även en grönmelerad härva, men kan inte göra något åt det nu längre.

330 gr
380 gr

Hahtuvaa/förgarn 104 gr


Vanhassakaupungissa myytiin näitä huovutettuja kukkia uutuutena. Sivukadun kellarimyymälässä tämä maksoi EE120:- ja torin käsityömyymälässä samanlainen EE150:-. I Gamla Stan såldes dessa filtade blommor i en källarbutik runt hörnet för EE120:- och exakt likadana i hantverksbutiken vid torget för EE150:-.
Matka oli kiva ja rentouttava, voisin lähteä uudelleen koska tahansa. Hintataso on yhä huomattavasti alhaisempi kuin Tukholmassa. Nyt olimme lähinnä Tyttären ehdoilla, joten luuhasimme MONTA vaatekauppaa, minä olisin mielelläni kävellyt myös puistoissa ja Vanhankaupungin pikkukaduilla, mutta eika ei riittänyt. Resan var trevlig och avkopplande, jag skulle kunna åka tillbaka när som helst. Prisnivån är fortfarande mycket lägre än i Stockholm. Nu reste vi mest med Dotterns villkor, så det blev OTALIGA klädesaffärer, jag skulle gärna strosat runt även i parkerna och de trånga gatorna i Gamla Stan, men tiden räckte inte riktigt till.
Nyt pitää lähteä katsastamaan puutarha, täällä on satanut aika paljon. Nu måste jag gå och titta till trädgården, här det har regnat ordentligt.



4 Comments:

  • Ihania lankoja olet saanutkin ostettua! Mitähän niistä syntynee?

    By Anonymous Anonymous, at 5:17 AM  

  • Ihanat ostokset

    By Anonymous Anonymous, at 6:19 AM  

  • Me olemme aamulla lähdössä mummolaan.
    Hyvää juhannusta tulin vielä toivottamaan.

    By Anonymous Anonymous, at 1:08 PM  

  • Tosi kivoja tuliaisia! Varsinkin hahtuva on tosi kauniin väristä :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:31 AM  

Post a Comment

<< Home