Tuulintupa - TuuliStuga

Friday, August 10, 2007

Ojoijojoijoi!!!

EDIT: Korjasin linkin (ainakin luulen niin!!!!)

Olen onnesta aivan mykkänä ja kauhean iloinen kunnianosoituksista! SeijaP on äänestänyt minut yhdeksi rokkaavista ja bloggaavista neulojista!! Eikä siinä kaikki! Myös Muoriska on huomioinut minut bogissaan ja myöntänyt minulle Nice Matters Award! Ja minä olen niin onneton bloginkäyttäjä, etten osaa edes nappeja kopioida....
Olen aivan uskomattoman otettu näistä huomionosoituksista ja lähetän virtuaaliset halaukset molemmille! Nyt alkoi pohdinta, kenelle nämä lähettää jatkossa? Vaihtoehtoja on useampia, joten tarvitsen mietintäaikaa ainakin huomiseen....

Nyt olen ollut kokonaisen viikon töissä ja kyllä on kiva, että on vihdoin perjantai-ilta. Poika oli imuroinut koko talon ja siivonnut sekä pikkuvessan että kylppärin (piti hieman patistaa). Tytär oli pessyt kolme täyttä koneellista pyykkiä (häntä piti patistaa hieman enemmän).

Uusi myssy on lähes valmis, koko huomattavasti pienempi. En ole uskaltanut vielä kunnolla sovittaa!

1 Comments:

  • Kunniamaininta löytyy minunkin blogistani sinulle! :)

    :o) Maria

    By Anonymous Anonymous, at 11:03 PM  

Post a Comment

<< Home