Tuulintupa - TuuliStuga

Thursday, February 15, 2007

Sitkeää sairastamista

Pitäisikö huolestua, kun ei enää käsityötkään maita? Jonkin verran sain sentään röijyä aikaan odotellessani Vuodatuksen takkuiluja eilen, toivottavasti Ystävänpäiväkommentit tulivat perille. Täytyy tunnustaa, että lopulta en enää jaksanut odotella, joten tässä vielä kollektiivisesti terveiset kaikille tutuille!

Tänään olisi pitänyt mennä töihin keskustelemaan työhönpaluuni liittyvistä yksityiskohdista, mutta tapaaminen siirtyy ensi viikkoon. Virkavapaa loppuu 1. kesäkuuta, mutta toivomukseni on pitää kesäloma siihen heti perään ja palata töihin vasta elokuussa (kesälomaa on sisällä yhteensä 13 viikkoa!!). Saa sitten nähdä, suostuuko työnantaja.


Har fått en riktig bondförkylning och lider av sviterna. Börjar bli litet orolig när inte ens stickning lockar för tillfället! Då är det allvarligt!! Jag skulle träffat chefen idag för att gå igenom och diskutera detaljerna kring min återkomst till arbetet i början av sommaren, men var tvungen att ringa återbud. Vi träffas nästa vecka istället.

Det blir inte mycket text och inga bilder idag. Försöker att kurera mig och ta det bara lugnt. Inte ens Alpint från Åre på TV, trist!

5 Comments:

  • Mitäs met keksittäisiin tähän potemiseen.. ajattelin keittää kesäkeittoa ja laittaa paljon sipulia :)

    By Blogger muoriska, at 2:05 AM  

  • Juu ei tartte etikkaa, mutta suolaa voisit lisätä , ja kannattaa mikrottaa nesteessä net langat...

    By Blogger muoriska, at 4:12 AM  

  • Mulla joku taudin poikanen kanssa. Mun pitäisi kai myös työhön liittyvistä aioista käydä juttelemassa, kun esimieskin on vaihtunut. Mun sijainenkin jää äitiyslomalle jo huhtikuulla, en tiedä miten sen aikovat hoitaa. Minulle ei kukaan ole tuosta äitiyslomasta kertonut olen vaan huhuja kuullut.

    By Anonymous Anonymous, at 5:44 AM  

  • Mukavasti sinulla lomaa pitämättä. Minä olen nyt reilun vuoden työttömyyden hiljalleen vaihtamassa työhön, lähinnä viikonloppuisin. Koko kesän toukokuun alusta elokuun loppuun on työtä täysiaikaisesti, jonka jälkeen työmäärä jälleen vähenee.

    By Anonymous Anonymous, at 7:11 AM  

  • Hmm. suolaa olen laittanut silleen näppituntumalla, kourallinen merisuolaa n. 3 litraan nestettä.
    Voit laittaa sen vaikka siihen liotusveteen, ota siitä sitten se neste minkä tarvitset värjäykseen ja.. mikrota ko. nesteessä . Jos epäilet että mikron tehot ei riitä niin mikrota vaikka yksi ylimääräinen kerta 3 min.

    By Blogger muoriska, at 8:31 AM  

Post a Comment

<< Home