Tuulintupa - TuuliStuga

Saturday, March 01, 2014

Maaliskuun ensimmäinen

Minä tykkään kovasti kukkakuoseista sekä vaatteissa että sisustuksessa. Vanhat tuolit saivat uudet istuimet tiistai-iltana yhdeksän jälkeen illalla(!). Olen katsellut niitä jo kuukausia ja miettinyt minkälainen kangas olisi paras. Olisin halunnut jotain vaaleaa, mutta se ei toimi meillä, ne olisivat heti likatahroja täynnä. Tässä ei toivottavasti näy ainakaan heti meidän ruokalista, moottoriöljy, koirankarvat, maantien pölyt ja muut läikät. Kangas on kirpputorilta ja riitti oikein hyvin 6 tuoliin.



 

Viime postauksen tupatossut taitavat mennä purkuun (kuva oli Yhteishyvän ohjeesta). Niistä tuli kokoa n. 44 ja aivan liian suuret. Harmi, kun onnistuin jopa kokoamaan ne aivan oikein. Tässä seuraava projekti aluillaan. Lankomies on jo jonkin aikaa toivonut ihan omaa torkkupeittoa mökillensä ja olen sen hänelle luvannut. Jämälankoja alkaa olla jo aikamoinen kasa, hänen ainoa toivomuksensa on, että peitosta tulee värikäs.


Tämä on kiva työ ottaa mukaan sairaalareissulle: maanantaiaamuna menen korjausleikkaukseen ja saan uuden rinnan lähes 4 vuotta sitten menetetyn sijalle. Henkisesti olen valmistautunut lähes 6 kk:tta, niin kauan  olen ollut leikkausjonossa. Ratkaisu tuntuu ihan oikealta ja hyvältä, mutta kyllä jännittää! Sairaslomaa 4 viikkoa, ehkä ehdin päivittää blogiani hieman useammin.

1 Comments:

  • Hienot päälliset. Tsemppiä sairaalareissulle ja nopeaa toipumista!

    By Blogger Marjut, at 1:00 AM  

Post a Comment

<< Home