Tuulintupa - TuuliStuga

Sunday, February 18, 2007

Nopeat villasukat! - Yllestrumpor med rekordfart!

Jostain kumman syystä tuli uupelo villasukista! Tuntuu, että aina on ainakin yhdet sukat puikoilla tulossa, mutta kai ne on joko menneet keräykseen, pyykkikoriin tai Tyttären jalkaan - joka tapauksessa sukkalaatikosta löytyivät vain ja ainoastaan yhdet sneekerit omaa kokoani ja niissä paleli nilkat.... Onneksi ne oli tehty terästä varteen, joten varren neulomisessa ei kauaa nokka tuhissut. Tuli hyvät ja lämpimät sukat!




Av någon konstig anledning hittade jag inga yllestrumpor i lagom storlek! Antingen låg dem i tvätten, Dottern hade tagit dem eller så har jag lämnat dem till bättre behövande - de enda jag hittade var ett par sneekers. Som tur var, var de stickade från tå till topp och simsalabim! så hade jag ett par traditionella och varma yllestrumpor!

PS. Onhan minulla Tarjalta saamani sukat, jotka on pyhitetty vain ja ainoastaan sisäkäyttöön, ne ei ole mitkä tahansa saapassukat vaan ainoat omistamani pitsisukat ja kunnia-asemassa...

PS. Jag äger faktiskt ett par yllestrumpor som jag fått av Tarja, men dem använder jag bara inomhus och stoppar inte dem i vilka stövlar som helst! De har en specialplats inte bara i fötterna utan även i mitt hjärta, de är nämligen mitt första och tillsvidare enda paret yllestrupor med SPETS!

1 Comments:

  • Herkullisen näköiset sukat. Hyvää laskiaissunnuntain iltaa

    By Anonymous Anonymous, at 8:12 AM  

Post a Comment

<< Home