Tuulintupa - TuuliStuga

Wednesday, May 09, 2007

Vesikatkos

Eilen päivällä vasta, ilmoitettiin että tänään on vedet poikki 09.30 - 14.00 viemäristön huoltotöiden takia. Tuli myös katkos ikkunanpesu-urakkaani ja virkkasin mattoa pari tuntia tässä aamupäivällä. En siis valita!
Igår mitt på dagen fick vi höra att vattnet stängs av mellan kl 09.30-14.00 idag pga spolning i avloppssystemet. Alltså fick jag paus i fönstertvätten och virkade istället min matta under ett par timmar. Jag klagar alltså inte!

Kumma, kuinka paljon vettä tulee lähinnä rutiininomaisesti käytettyä. Esim. käsiä pesen ilmeisesti alvariinsa, en vain ole sitä ennen ajatellut. Jotain olen myös koko ajan pyyhkimässä kostealla tiskirievulla ja huuhtelemassa riepua. Tätäkään en ole ennen huomannut.
Konstigt, hur mycket vatten man använder, mest rutinmässigt. T.ex. tvättar jag händerna stup i kvarten, har bara inte tänkt på det förut. Likaså håller jag på och torkar av något hela tiden i köket och behöver skölja disktrasan. Detta visste jag inte heller förut.

Huomenna lisää sarjassa "Muitten kätten töitä". Lankoni on luvannut tulla kaatamaan männyn takapihalta, siitä tuleekin mielenkiintoinen operaatio.
Imorgon blir det ett nytt kapitel i serien "Andras hantverk". Min svåger har lovat komma och fälla tallen på baksidan, det ska bli intressant att se.

1 Comments:

  • Laitoin sinulle taas sähköpostia :)

    By Anonymous Anonymous, at 9:53 AM  

Post a Comment

<< Home