Tuulintupa - TuuliStuga

Friday, October 20, 2006

Vieläkö muistatte helminauhan....

jonka sain syntymäpäivälahjaksi eräältä parhaimmista ystävättäristäni?



Olen luvannut tehdä mainosta, joka tulee tässä: Hasi Design on linkki, josta löytyy Hasiben tekemiä töitä. Kaikki ovat uniikkeja ja hän valmistaa myös tilaustöitä, kuten minun koruni on. Olen myös lisännyt linkin sivupalkkiin.

Toivotan samalla oikein hyvää viikonloppua kaikille!

PS. Laskurin mukaan on arvonta lähestymässä. Siitä lisää ensi viikolla.

3 Comments:

  • Wautsi. Hyvä idea koruun. Siis tossahan on säätöö vaikka millaisen puseron kanssa pitäisi.

    By Anonymous Anonymous, at 8:35 AM  

  • Kaunis helminauha.Kyllä joillakin on luovuutta.-Hyvää viikonloppua Sinulle.

    By Anonymous Anonymous, at 9:40 AM  

  • Yritin aiemmin tänään lähettää kommenttia, mutta en onnistunut. Eikä edelliseenkään päivitykseen. Mä en tykkää.., siis siitä että ei toimi.
    Salomonin solmuille olen läytänyt Suomalaisena nimenä myös valkoinen syreeni ja sitten englannin kielessahän tuo on taas lovers knot. Hyvää viikon loppua sinulle ja kiitos tuosta korulinkistä myös.

    By Anonymous Anonymous, at 1:46 PM  

Post a Comment

<< Home