Tuulintupa - TuuliStuga

Thursday, September 28, 2006

Huu haa haamuilua...

Aikani kuluksi hioin vielä tuota sivupalkkia - anteeksi kaikki haamut ja muut mörököllit.

Enpä tässä ole muuta ehtinyt tehdäkään tavallisten rutiinien lisäksi. No, luumupuu on sentään tyhjennetty lähes viimeistä luumua myöten. Jos jotain jää niin saavat linnut syödä.

Ettei jää aivan kuvattomaksi kertomaksi niin julkaisen virallisen kuvan Tuulintuvastani. Oikeasta yläkulmasta näkyy minkä ikäisenä Tytär teki piirustuksen. Suomalaisuutta olen yrittänyt juurruttaa ja ainakin silloin sitä vielä löytyi. Tämä kuva on varmaan siltä kesältä kun maalasimme talomme ruskea-valkoisesta sini-valkoiseksi. Siitä tuo sininen katto. Arvaatteko, kuka valitsi talon värit?


9 Comments:

  • Voi kun söpö piirustus!

    By Blogger Pia Nore, at 1:40 AM  

  • Hyvä Tuuli, pidä Suomen lippua vain korkealla!!!

    By Anonymous Anonymous, at 2:17 AM  

  • Kaunis kuva.

    By Anonymous Anonymous, at 2:30 AM  

  • Söpö piirrustus talosta .

    Löytyy joitain lehtiä mistä voisi luopua... novitaa, modaa.. pitääpä katella sillä silmällä niitä tuossa ensi viikolla.
    Minua lähinnä kiinnostaa villa, puuvilla ja minä , no meillä ei synkkaa..

    By Blogger muoriska, at 5:06 AM  

  • Mailia laitoin!

    By Anonymous Anonymous, at 8:24 AM  

  • Kiva tuo piirustus.Lasten,ja omalla kohdallani myös lastenlasten,piirustuksia on hyvä säilyttää.Vuosien kuluttua ne kertovat entistä enemmän.

    By Anonymous Anonymous, at 1:11 AM  

  • onko teillä oikeasti tuollainen torni talossa? hienolta näyttää:)

    By Blogger Ziina, at 9:30 AM  

  • Ihana piirustus.
    Minä muistan jossain vaiheessa olleeni huolissani, kun tyttömme ei piirtänyt pääjalkaisia (hän oli tuolloin reilu 3 v). Juuri, kun valittelin sitä ääneen niin tyttö kantoi minulle piirustuksen, jossa oli pääjalkainen. Taisin itkeä tirauttaa muutaman kyyneleen, kun olin niin iloinen tapahtuneesta. Piirustuksia on ihana tallettaa, itsekin tykkää katsella omia taideteoksia jahka ikää tulee lisää.

    By Anonymous Anonymous, at 12:10 PM  

  • Hieno talo!
    Tulin vastavierailulle, kun totesin sinun käyneen katsomassa minun blogiani heti ekana päivänä. Miten se ollenkaan niin nopeasti löytyikään? :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:02 PM  

Post a Comment

<< Home