Tuulintupa - TuuliStuga

Wednesday, September 27, 2006

Muokkailua...

Poistin suosikkiblogini tuosta sivupalkista, koska sinne ei mahdu kuin murto-osa blogeista joita seuraan. Ja listan päivittäminen olisi turhan aikaavievää, enhän minä sen kautta kuitenkaan mene vierailulle kenenkään luo. Käytän aivan toisia listoja. Toivottavasti kukaan ei ota pahakseen! Ulkosuomalaiset langankuluttajat jätin kuitenkin paikoilleen ja otan mielelläni sinne vastaan mahdollisia uusia tuttavuuksia.

Lisäsin linkeiksi ohjeita ja neuvoja lähinnä itselleni, niitä samoja joita suurimmalla osalla on omassa blogissaan, sekä minulle tärkeitä paikkoja tässä maailmassa. Sinne tulee ajan myötä varmaan vielä lisää, mutta aloitan nyt näillä.

Kävin kaupassa ostamassa tarvikkeet luumu-chutnya varten, jonka aion keittää huomenna. Olen myös saanut valmiiksi kaulaliinan, joka menee lahjoitukseen. Olen siivonnut käsityöhuonettani taas kerran ja pyöritellyt lankojani. Osan niistä voisin laittaa myyntiin, mietiskelin Traderan kautta myyntiä. Onko kellään kokemuksia, onko se luotettavaa touhua? Suomeenhan ei kannata kenellekään tarjota, suurin osa osallistuu Langattomaan lokakuuhun, ja postimaksut ovat niin korkeita, että langan hinta voi nousta jopa normaalin hinnan yläpuolelle.

Sellaista täällä keskiviikkoiltapäivällä. Taas uusi omenapiirakka on otettu uunista ja Tytär odottaa vesi kielellä sen jäähtymistä. Samoin minä!

3 Comments:

  • Sinä olet ollut ahkera blogisi muokkailun suhteen. Minä en alun alakenkaan laittanut niitä joita seuraan, kun ei se kuitenkaan onnnistu, kun on niin paljon...

    By Anonymous Anonymous, at 8:58 AM  

  • En ole mitään Traderan kautta myynnyt, ostanut kyllä. Se on ainakin toiminut hyvin tähän asti.

    By Blogger Lea, at 10:49 AM  

  • Mitäs sinulla olisi tarjolla??

    a) en osallistu langattomaan kuukauteen..
    b) mehän suunnitellaan treffejä??
    c) voisiko minulla olla jotain mikä sinua kiinnostaa??
    -esim. kool-aid jauheita??

    By Blogger muoriska, at 1:09 PM  

Post a Comment

<< Home